Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
myBABYBOYY =))
assalamualaikum .. hai semua !! cer korang tengok entry kat atas to .. mesti korang daa tao kann psal ape yang aku nak cite kali niyy ??  ye betul ! psal 'BABYBOYY' aku laa ..hhehe .. pandai korang teka =)  (tsengih II sambil giget pen) .. aku rase ,, korang pun mesti ade 'BABYBOYY' cam aku kann ?? aku doakan korang semue bahagie nan 'BABYBOYY' masing II . dann korang punn jgn lupe ntuk doakan aku nan die tao =))
 ngee ~~


mehh aku kenalkan 'BABYBOYY' aku kat korangg ^^ .. full name die ,, MOHAMMAD NOOR HAKIM BIN ABDULLAH .. tapi ,, membe II die panggil die AKIM@BLACK jee .. aku tao ramai yang name die same cam 'BABYBOYY' aku niyy .. tapi ,, aku kesahh pulak kann ?? sebab bg aku ,, MOHAMMAD NOOR HAKIM BIN ABDULLAH hanye ade sorang jee di mata aku .. iaitu DIE ---------->










hensem + kacak + comel  kann die niyy ?? hhehe ~~ aku tao ^^ dahh II ,, jangan pandang lebih II ..die niyy aku punye sorang jee .. korang nakk ?? pegi cari laen yee .. aku daa booking die awal II daa meyy =)
aku SAYANGGG die cgt II tao  !!! even kiteorang selalu gado sebab hal II yang remeh temeh (pade aku laa) ,, aku still SAYANG die !!! taktao nape .. pelikk ?? sebab orang selalu ckap ,, lao kite taktao kenape kite sayangkan seseorang to ,, to maknenye yang kite memang betul II sayangkan die .. macam aku laa ^^ .. ngee~~ hmm ,, aku kenal die mase form3 ..sebab aku baru pindahh kat t6 mase to ..(tempat lame aku) n kiteorang penahh couple time to .. tapi taklame .. 3hari jee .. sebabnye ,, aku selalu mintak topup dari die .. dann die rimas nan cara aku mase to .. kelaka kann ?? tahh pape jee laa aku niyy .. takmalu betul ! hhaha (ade aku kesahh ??) .. sejak to ,, kiteorang takpenahh tego antare satu same laen lagi .. masing II buad hal masing II . tapi ,, betullaa kann ?? JODOH , AJAL , REZEKI & MAUT to di tangan ALLAH .. mase form4 ,, kiteorang couple balek ..tapi ,, ade cerita disebalik hubungan baru kiteorang to .. nak tao ?? aku penahh tampa die depan membe II aku .. maksud aku ,, depan budak II kelas aku (4kemanusiaan1) .. ade laa smthng yang die buad kat aku yang takbole nak diceritakan kat sini .. ckuplaa hnye aku dann die jee yg tao ^^ .. aku pun bukan sukesuki nak tampa die .. tapi tangan aku niyy hah yg gatal merenyam nak tampa .. nak buad camane kann ?? semue to berlaku secare spontan .. taktao laa sakit ke takk .. tapi ,, bile tgok muke die semacam jee ,, aku rase saked kott .. SAKED HATI sebab kene lempang ! hhehe .. to laa .. sape sohh awak buad hal .. kann daa dpat penampar FREE .. sorry tao sebab tampa awak mase to =(  .. nak dijadikan cerita ,, 05/06/2010 secara rasminye kiteorang menjadi COUPLE TERRGEMPAK kat sch .. BAHAGIE jee aku mase to .. terase bagai  diri di awangII an .. hati niyy berbunge II cam ade kebun bunge jee dalamnye . hhaha .. cehh ayat .. takbole blahh ! dann yang kelakarnye ,, sampai sekarang kiteorang selalu bgaduh sebab berebut sape yg mintak couple dulu .. dann akhirnye ,, aku yg mengalahh n biarkan die menang .. (padahal die yg mengalah ) hhaha ~~ sampai sekarang aku masih bersame die dann akan terus bersame die sampai bile II ..  niyy aku post lagi gamba II die .. just tengok jee tao .. jgn copy .. aku pang II kao sayang ! ngee ~~
















k laa .. aku stop sampai sini dulu .. next time ,, aku buad catatan lagi  k .. lao korang suke ,, korang like laa yee .. lao taksuke ,, takpaya like .. aku tak kesa punn ! dann thnks pade sesiape yg bace catatan niyy =)






  :: saya SAYANG awak laa gemok !!! ^^

Posted at 9:04:00 AM | 0 comments

|
say hai

Facebook | Second Blog
Hai ! Welcome To My Blog . Enjoy It Okay !

Our Relationships


Daisypath Anniversary tickers
Scream here

Navigation

About Links Entries


Credits
Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
Background : Encik Google

- END -