Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
tukar sekolah ...
assalamualaikum ..
hai !
last update , 26hb .
agak malas jugak aku skg niyy kann ??
hmm . whatever laa .
asalkan aku bahagia .
nampak tajuk kat atas to ??
lao taknampak , alamatnye pendek umur laa to ! hhehe *gurau
ary to aku ade btao yg aku dpat form 6 kat ssaj right ??
memandangkan agak jauh dr uma aku , dan aku malas nakulang alik naek bas serta taknak menyusahkan pakcik dan makcik aku utk menumpang di rumah mereka , aku mengambil keputusan untuk berpindah ke smk bandar tenggara . see ?? ayat agak skema . biase , bakal budak sekolah ! hhehe .
dan esok , aku akan pergi ke sch lame aku smk bandar t6 ( lao takpena dgr nme sch niyy ,buad2 pena k ) untuk amek sijil berhenti sch dan sijil koko .
daa berabad br nak amek to semue . mase amek result ary to takreti nakamek .
ahh ! whatever laa ! aku mlas nakmenghadap muke ckgu kaunseling to .
menyampahh derr .
papepun , aku hope esok aku takkene marah nan pengetua .
malu laa daa besar2 kene marah .
tp salah aku jugak , sape sohh takreti amek awal2 semue to .
so ,tanggunglaa sendiri .
dan lepas selesai psal sijil2 to , aku igt nak ajak mama pegi bandar .
nakbeli kasut and beg sch .
pasto nakcr kain sekolah untuk form 6 .
hewhew .
taksaba seyy naksekolah blik .
tp tudung putih yg aku nkpkai mse pendaftaran nnti , kene tukar laa .
coz blkg nye pendek sgt .
aku taknak hari pertama aku rosak sbb tudung . *peraturan sch niyy agak ketat siked .adek aku yg pkai tdung labuh pn kne tarek , inikan pule aku . spoil betul laa !*
k laa , nakkemas bilik .
nnti aku sambung lg .
k daaa .
assalamualaikum !

#aku nak mintak si dia belikan aku basikal BMX . bole bwak pegi sch ^^

Posted at 8:49:00 AM | 0 comments

say hai

Facebook | Second Blog
Hai ! Welcome To My Blog . Enjoy It Okay !

Our Relationships


Daisypath Anniversary tickers
Scream here

Navigation

About Links Entries


Credits
Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
Background : Encik Google

- END -